מכירה בית חוה, Chertsey, Quebec, קנדה, 390 Langelier

מכירה - Cod. 35003

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 133.97 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: 3

מקלט אמיתי של שלום הממוקם באגם 7 היוקרתי יותר במפרץ מפרץ השטן, יותר מ 300p. מחוף, מקום אינטימי ומבודד שבו תוכלו ליהנות מהסאונה הפינית ומהשנה של הספא, שלא לדבר על מצע קטן במים הקפואים של האגם בחורף ובמרחק צעדים ספורים בלבד. זה בית כפרי נהדר מציע 3 ch. בקומות העליונות ובבודואר עם 2 חלונות צרפתיים המשקיפים על המרפסת ועל הגלריה המציעה נוף מרהיב של המים וחדר אמבטיה לחלום, עם מקלחת זכוכית, אמבטיה חופשית ואש גז, מושלם לערב רומנטי ביותר.
בקומת הקרקע תמצאו חדר אוכל מרווח בגג זכוכית עם רצפה מחוממת, סלון עם עץ אח בעל אבן אטומה, מטבח פונקציונלי עם תנור גז כל החדרים האלה נשקף נוף עוצר נשימה של האגם. אל תשכחו את המוסך הכפול שבו יש סלון מרשים עם שולחן ביליארד ובית קולנוע ביתי, ריצוף עץ ג'טובה וחדר מקלחת במוסך. , כל תוכנן בנפרד מן החלל עבור מכוניות.
האגם השביעי הוא תכשיט מטופח, שבו לחיות שם הוא למעשה זכות, לחיות בהרמוניה ובשלום עם הטבע על קצה של האגם הזה הניווט (מנוע 9.9 HP מקסימום) עם שטח של 1.4 קמ"ר ו 8.7 ק"מ, האגם כבר נזרע במשך מספר שנים, פורל מנומר ואפור (טרוטה האגם) ומציע לך מים צלולים. איכות המים נעשתה בדיקות חריגות, וכמה דגימות אישרו את יכולת ההובלה של מים לצריכה. שקיפות אנכית של האגם הוא 33 מטרים, על פי המחלקה לאיכות הסביבה ועומק שלה מגיע יותר מ 130p או אפילו עד 140p ב Devil's Bay, מקום מושלם לצלילה. עמותת התושבים עושה כל מאמץ לשמר ולשמור על איכות הסביבה, תוזמן להצטרף לתרום גם לה. מחפש מקום מועדף והנה הוא. + $ 800,000 CAD השקיעו על ידי הבעלים!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB