מכירה בית חוה, Niagara Peninsula, Ontario, קנדה, 23046 Burkett rd 30 Wainfleet

מכירה - Cod. 29212

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 260 m²
  • חדרים: 20 - 6 Bedrooms
  • רצפה: 2

נווה מדבר כמעט מושלם ...
גדר
איך אפשר להתחיל את התיאור של נווה מדבר כמעט מושלם זה מכל הדאגות של חיי העיר. הנה הזדמנות מדהימה להיות בעל נבנה בהתאמה אישית הביתה מבוקש באזור הכפרי של ווינפליט. רק 2 קילומטרים מאגם אירי עם גישה קלה Dunnville, וולאנד ופורט Colborne. רק 45 דקות בלבד נסיעת המילטון ו -1.5 שעות לטורונטו. מפלי הניאגרה וסנט Catharines עם מרכזי קניות גדולים ממוקמים בנוחות במרחק של כ -35 דקות. האם אתה אוהב על קניות הגבול בארה"ב, אין בעיה כי אז הגבול באפלו ב פורט אירי הוא רק 45 דקות נסיעה.

כונן 2 קילומטרים אל האגם ואתה בפרק שימור לונג ביץ 'ומגרש הגולף הקרוב שלכם: בית לונג ביץ'. כונן כמה קילומטרים לאורך חוף האגם ואתה בסופו של דבר במקום אחר מסלול גולף: קאנטרי Colborne נמל. מסעדה יודע היטב נמצאת במרחק של 5 דקות תקליטנים משרתות את פיש אנד צ'יפס הטוב ביותר באזור. למכירה בית זה כולל חבילת הטבה יחסוך לכם אלפי שנים בעתיד. תן לי להסביר איפה הערך הוא ....

מכירה זו כוללת פרטים - גז טבעי בן 8 שנים היטב עם לחץ ונפח מעולים. גם זה מספק לך עם גז בחינם עבור השימוש שלך עבור כל עוד אתה הבעלים של הנכס. מוצרי חשמל שפועלים בחינם על זה הם: שני תנורים, הגב עד גנרטור, מייבש הכביסה שלך, מכלי המים שני החם שלך, שני התנורים שלך, המנגל שלך ומקומות האש השנייה שלך. אה, כבר הזכרתי את החימום בגז הטבעי המפעיל את 18 רגל מעל ברכת קרקע עם סיפון פרטי? באר הגז מוסמכת ומורשה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB